tirsdag den 21. september 2010

Du tapetserede K House!?!

Okay, så jeg ved det punkt i K House er det åbne, lyse og luftige fornemmelse, og som dækker vinduer / vægge med mørke grå tapet er kinda crazy, men efter 4 timer at skære og folde håndværk papir, jeg elsker det . Jeg tror ikke, de billeder gør det retfærdighed. Min mand vil til at le, men jeg tror, jeg er faktisk nødt til at læse mit kamera ejere håndbog for at lære at tage bedre billeder (hvem er jeg kidding, min mand ikke læse dette).
Jeg blev inspireret af dette billede af Graham & Brown's Gradient Purple Wallpaper. Fartøjet papir er tilskåret og foldede at holde det på plads. Pejsen papir er tapede sammen, men der er intet at tilslutte sig huset, så den let kan fjernes. Her er nogle billeder fra rundt i lokalet.



Den sorte spisebordet top var i skrot bin på TAP Plastics for et par dollars, jeg havde dem fældet en klar cylinder rør og limet, at der på som base.
Ja eller Ney? Jeg ville elske at vide, hvad du mener.

Møbler: Le Corbusier stole fra eTradersplace.com; TV - Hallmark ornament (Modern MC tip) TV-stativ er en Fisher-Price 1:16 skala sofabord, White sofaen er Jasper Morrison sofa fra \ "Bozart Kalejdoskop White Stue \ "(check ebay for $ 45), klare glas sofabord er fra \" Bozart Kalejdoskop Green Living Room \ "(se ebay for $ 15), sort / hvid lamper og puder er fra 2 \" Bozart Kalejdoskop House Tilbehør \ "sæt; metal og plast ende tabeller flankerende Jasper Morrison sofa - ebay finde. Andre sager: Lampen i hjørnet fra AG Minis blå værelse og lilla værelse (MC spids); briller / bakker / mad fra Mighty World Town Cafe (MC spids).