torsdag den 22. juli 2010

Kom Complex

Min ældste afkom startede med ankomst aktiviteter på UKZN løbet af weekenden. Vi er alle som bosætter sig i og finde vores fødder, og drengen, bliver det kompliceret! I aftes var jeg ved at være klar til at give op. Der er seks af os med forskellige tidsplaner og interesser. Vi har to kørere (indtil videre) i familien. Vi kunne bare nødt til at tage skiftes til at gøre ting, som vi kan lide! Det er ikke hjulpet af, at både ministeriet og undervisning ikke er fra 8 til 5 job, og at min mand også skal være en del af arbejdet i en lokal kirke. Og det er slutningen af måneden og regninger skal betales, og shopping skal gøres og. . .
Hvis du ikke kan se mig i morgen vil du vide, at jeg druknede!
Men det vil arbejde ud. Ene eller anden måde - hvis Gud har noget at gøre med det.