fredag den 30. juli 2010

Bare for Me

Jeg er tidligt op igen. Ikke så tidligt som fredag, men ikke så langt fra heller.
Det uvejr, der blæste igennem, når jeg gik i seng, er for længst forbi, gudskelov. Luften er tyk. Og varmt. Det er allerede en temperatur, der ville være noget nær det normale høje for denne tid af året. Fuglene kvidrer og skreg og slog til livet, til trods for det faktum, at det stadig helt mørkt, ingen antydning af lys endnu om morgenen himlen.
Det er 05:45 Ladybird er den tredje bil på busstationen parti. Der er kun én anden person på denne bus.
Min tidlige riser status er i vid udstrækning skyldes, at på trods af plaeneklipper Man's brat opvågnen, jeg fik sove jeg var ude efter. (Jeg sov fra før 1:30 indtil næsten 4, da jeg blev vækket af den skingre jamren af en streng-trimmer.) Det var OK. Jeg skulle alligevel op eller jeg måske ikke have fået de 4,5 timers søvn, at jeg gjorde i aftes.
Jeg er stolt af mig selv for at huske to ting, jeg købte til mig selv i løbet af weekenden: en dejlig nye ur, der ligner en jeg købte i løbet af min første tur til New York i 2005 (en der har siden brudt, dens vigtigste kontrol skud) og en virkelig cool foto display stykke, som jeg tror besøgende på mit kontor vil - OK, og mig også - vil nyde at lege med. Begge var på salg og én havde en kupon til at tage endnu flere $ $ $ off. SCORE!

Er det ikke sjovt?! Kan ikke vente med at fylde det op.