mandag den 2. november 2009

Du mister noget, You Win Nogle

Det er godt at vide, at lige som der er folk derude lamme nok til at stjæle dine skateboard, der er også nogle gode mennesker. Dagen efter gjorde jeg dette indlæg om min stjålne Zip Zinger få, fik jeg en e-mail fra Dan på Alien Workshop, der læser post og tilbød at sende mig en cruiser bord. Og ligesom der inden for 2 uger en saftig æske dukkede op fra Dayton Ohio, med en Janoski kork top cruiser bord og nogle matchende hjul.




Og ikke alene det, men mig og Dan kom til at tale om sko, og han kastede i en stikprøve par Habitat sko. Jeg har været iført dem rundt, og de føler sig rigtig godt indtil videre, men der vil være en fuldstændig gennemgang til at komme, når jeg får chancen for at skøjte dem.



Jeg vil virkelig gerne takke Dan for hans gavmildhed. Som jeg sagde, at det er godt at kende med alle de scumbags derude, at der er nogle cool mennesker som godt.

I'm gonna miss you Zip Zinger, men jeg er sikker på, jeg vil have en masse sjov med min nye oprettes også. Her er alle de gode tider vi havde sammen ...

du vil snart