søndag den 27. september 2009

Hoert nogen gode boeger seneste?


Sidste måned Jeg abonnerer på Audible.com som giver dig mulighed for at downloade en audio bog om måneden for under $ 15,00. Jeg lyttede til min første, den frie én, mens de arbejder på kunstprojekter i mit atelier. Jeg kunne godt lide det.
I sidste uge, da jeg fik min månedlige kredit, jeg ledes til Audible.com, ønskeseddel i hånden, for at kigge efter en anden lyd bog. Det viser sig, at min læsning smag er en smule væk fra den slagne vej for Audible, kun fire af mine 40 + ønskeliste titler var der. Næste Jeg kiggede over abonnent vurderinger af de fire bøger - alle af dem var dårlige. Ved dårligt, mener jeg 3 stjerner eller mindre ud af fem. Mens abonnent eller kunde vurderinger ikke er det eneste, jeg ser på, når jeg køber noget, jeg ser i mindst fire ud af fem stjerner. Dette sjældent mislykkes mig, når du bestiller videoer fra Netflix.
Efter browsing Audible.com, fandt jeg tre stjerner for at være normen. De ratings på Amazon.com, til de titler, jeg forhold, er mindst en fuld stjerne højere. Hvad sker der? Er lyttere hårdere kritikere end læserne?
Og hvad skal jeg gøre med mit kreditkort? Kan du anbefale en god lyd bog?


Fuld åbenhed: fotografi fra Jody Fransch's hjemmeside.