tirsdag den 20. januar 2009

A Dr. kom til vores hus !

Jeg ved, jeg ved, en Dr. bor i vores hus - men han h?er, han ikke kan g?STREP tests. G?al. Noget om forskellen mellem filosofi og medicin. P?istorien ...

Vi har netop haft en fantastisk oplevelse. En l? ( Dr. Edward Conklin - ligesom et stik), der rent faktisk k? til vores hus for at se Emy og g?en STREP test. Han var stor og tog en masse tid sammen med os.

Microsoft fordele tilbyder denne service, n?en patient's prim? sundhedstjeneste l?n ikke er til r?ghed (eller hvis en patient ikke kan g?det for at se DR .). Det er l?g og som jeg iagttog Emy writhing p?engen moaning og gr? jeg slet ikke kunne se sidder i en uops?elig pleje ventesal for hvem ved hvor l?e.

Vi har f? at vente omkring 3 timer for Dr. Men han opfordrede til at lade os vide, hvor han var, og da han troede, han ville ankomme. Jeg vil hellere vente 3 timer i hjemmet end en time i hastende pleje!

Og ja, Emy har STREP. Jeg s?en positive m?ning p?eststrimmel med mine helt egne ?. Vi fik det antibiotikumpr?rat (jeg var n?til at g?il et apotek for at), og vi h?r, at hun f?se bedre i morgen aften.

Her er den virksomhedsfortegnelse for denne fantastiske service: http://www.carenamd.com/services/

Ingen kommentarer: