tirsdag den 11. januar 2011

Jake Gyllenhaal i januar's Total Film, om Charlie Rose og paa Thanksgiving (»jeg er super spaendt! ')

Jake Gyllenhaal er interviewet (i en metafysisk karriere korridor) i den nyligt offentliggjorte januar 2011 spørgsmålet om Total Film. Den blev gennemført under Jake's 'mand-bjerg fuzz' periode. Du kan læse interviewet nedenfor - bare klik på scanninger og de skal være embiggened - men det er værd at trække ud et par øjeblikke fra interviewet. Ikke mindst en perfekt stykke GyllenSpeak om, hvad det vil sige at leve dit liv i offentlighedens søgelys.


»Jeg tror ikke ignorere det er en dårlig ting! ... Du har fået at tilslutte dine ører op og binde dig selv til masten og bede de mennesker, du elsker ikke at løsne dig. Men jeg tror ikke, nogen er uberørt af den mærkværdigheder af de typer af ting. "


Naglet får en omtale, og det er ikke godt. »Det har været en rigtig frustrerende proces med folk, der har lidt uærlig i færd med at kreativitet ... Det er bare frosset. Lige nu er det i hænderne på mennesker, der ikke lade det blive set. "


På ligheden og kontrasten mellem Donnie Darko og Source Code: »Jeg tror, Darko stillede flere spørgsmål end den besvarede. Og dette stiller spørgsmål og svar dem «.


Om, hvor Jake er i hans karriere: "Men jeg er akkumulere erfaringer ... Jeg begynder at blive grønt i en anden farve ... en lidt mindre grøn! Før jeg søgte, og ikke jeg er ved at blive klar over, hvad jeg ønsker at være involveret i, og som jeg ønsker at være involveret med. "

Jake, Anne Hathaway og Ed Zwick dukkede op på den lidt formelle og i hvert fald på overfladen, truende Charlie Rose aftes. Du kan se det i fuld her.


Flere samtaler er blevet udgivet samtidig med filmen. Her er et par nedenfor. Den første er fra E-Block.



Dette interview er fra CBS News.



Selvfølgelig for nogle i dag er Thanksgiving (for mange af os andre er det bare en blodig kold torsdag, der bragte den første sne i vinteren). Ved udgangen af dette link er en CBS video, hvor Jake og Anne fortælle om deres ferieplaner og hvordan "super begejstret 'Jake handler om i dag. Jeg håber, at han og alle jer, der fejrer har en dejlig dag. Jeg håber, at resten af os er ikke at have det helt dårligt.

Scanninger fra WDW.