mandag den 13. december 2010

Nede ved bugten Memories

Jeg har kigget igennem alle de billeder jeg har taget, og laver nogle meget tiltrængt backup på DVD og jeg kom på tværs et par billeder, som viser nogle dejlige refleksioner og skygger.

Det første jeg deler er nogle dejlige refleksioner i bugten Quinte. Dette er en af mine foretrukne steder at gå hen og se dyreliv. Du kan se fra stilheden af vandet, at det var den perfekte dag til at indfange refleksioner i vandet.

Og her er en af mine yndlings dyr linse venner, at jeg elsker at fange med mine camera.It betaler sig at gå igennem billeder taget et stykke tid siden, da det bringer tilbage dejligt minder.
Disse er de perfekte billeder til at forbinde med Shadow Shot søndag og Weekend Reflections. Tak for besøget i dag. Jeg håber du kan tage et øjeblik at efterlade en kommentar og sige hej. © Listige Gardener