fredag den 20. august 2010

Linda Merrill Dekorative Surroundings

Jeg har været defineret til formelt dele denne efter en masse overvejelser, besluttede jeg at ændre mit firmanavn fra Chameleon Interiors til Linda Merrill Dekorative Surroundings. I sidste ende havde Chameleon indretning blevet opslugt af mit online brand og sågar lokalt, var jeg mere kendt under mit eget navn, end jeg var ved Chameleon Interiors navn. Jeg plejede at bekymre sig om alfabetisk lister, men det er virkelig blevet moot med online-søgninger. Så med det nye navn er kommet et nyt look til min hjemmeside og en ny blog overskrift. Jeg faktisk havde nogle markedsdeltagere afprøvning hverve udtalelser om Twitter og Facebook og overvældende, svaret var at foretage ændringen. Så jeg er taknemmelig for dem, der tog sig tid give mig deres mening.

Jeg var netop indført til tjenesten Slideshare.net. Det er beregnet til højttalere for at uploade og gemme eller dele deres Powerpoint-præsentationer, men den tager også Keynote (Apple's version af Powerpoint at jeg er helt forelsket!) Og lige PDF dokumenter. Jeg oprettede et diasshow af min portefølje og uploadet til Slideshare, som derefter kan deles på min LinkedIn-profil (hvor der ikke tages billeder ud over profilbillede) og Facebook. Check det ud!
Linda Merrill portefølje
Vis flere præsentationer fra Linda Merrill.