lørdag den 16. januar 2010

The Longest foerste dato i Historie

Kære Baby Girl,
Tre måneder siden, jeg mødte dig for allerførste gang. Selv om vi allerede havde tilbragt ni måneder sammen, havde vi gjort meget lidt for at tale, og havde endnu ikke mødes ansigt til ansigt. Da jeg først i øjnene på dig, jeg havde forventet, at det er kærlighed ved første blik, men i stedet, det øjeblik afspejlede virkeligheden - vi var fremmede, der havde en vag kendskab til hinanden.



Vores første øjeblikke sammen var surrealistisk. Jeg kunne ikke \ 't stop og stirrede ind i øjnene, eller at nå frem til dine hænder. Hvert øjeblik senere var fyldt med spænding, forlegenhed og desperate forsøg på at kommunikere. Du prøvede at fortælle mig dine behov, og mens jeg lyttede, jeg bare gjorde ikke \ 't get it og debatteret, hvis vi \' d nogensinde komme frem. Men jeg kan stadig lade dig komme til første base hurtigere end nogen anden fremmed I \ 'd nogensinde har mødt.



Jeg var fast besluttet på at gøre vores forhold arbejde, så på trods af mine frustrationer, vendte jeg tilbage til dig hver dag med åbne arme. Da jeg indså denne oplevelse var lige så hårdt og skræmmende for dig, som det var for mig, jeg prøvede endnu sværere at nå ud til dig. Gradvist begyndte jeg at forstå, hvad du \ 'd fortalt mig så længe. Nærhed erstattet den forlegenhed, og før jeg vidste det, havde en obligation vokset, men en løbende udviklet, og jeg var faldet vildt forelsket i dig.
Disse sidste dage af vores hvirvelvind forholdet finde os lige der, hvor vi startede - dig i mine arme og begge os i tårer. Jeg græder nu fra kærligheden (i stedet for frygt), og du fortsætter med at græde af sult, dog denne gang mine bryster er fyldt med mælk, det \ 's bare, at min Hulken holde skubbet dem ud af din mund, som du forsøger at spise.
Når jeg tænker tilbage på de første uger med dig, jeg kan huske, hvor sjovt det var at ringe til dig med dit navn. Jeg henviste til dig som \ "baby, \" \ "hendes \" og \ "hun, \" fordi dengang du var endnu ikke en person til mig. Jeg var stadig at absorbere det faktum, at du har eksisteret. Situationen var endnu ikke virkelig for mig. Nu, du er en del af min familie, en del af mig. Du er den tykkeste lim, der har trukket de mennesker, jeg elsker endnu tættere.



Min lille Adeline, jeg ønsker at vide, at denne korte tid, har du skiftet så mange mennesker livet og skabt mere glæde og kærlighed til dem, end nogen af os indså kunne ske. I \ 've aldrig følt sig mere taknemmelig, er opfyldt, og glade for at se, hvad der \' s næste. Jeg var så bange for dig, og hvordan din tilstedeværelse ville ændre mig og mit liv. Og selv om de følelser passer til situationen, og mit liv er dramatisk anderledes, at frygten har veget pladsen for så meget lykke, og jeg har ændret til det bedre. Jeg gætter, hvad jeg \ 'm prøver at sige, Addy, er, at du er en gave, og det er mig en ære at ved din mor. Disse måneder med dig har været et slør - en kombination af udfordringer og lækkerier. Jeg har elsket at se din personlighed frem og vidne din første milepæle. Så her \ 's til udgangen af en fase af vores liv og starten på en anden. Du sikkert vandt \ 't virkelig mærke til, at jeg \' m borte, men jeg ønsker at du skal huske, at jeg elsker dig.
Love, Mommy