tirsdag den 30. juni 2009

for kaerlighed az, del 1

for den måned, juli Jeg vil være udstationering min favorit spots for alt fra shopping til folk ser og godt selv ting som gaden for at undgå. deling er omsorgsfulde.

Nogle steder har jeg chattede om før, men jeg vil blive tvunget til at opkog. jeg er for doven til at sende links, hvor trist er det? Jeg er lige mig.

Her er et par steder at starte min tilfældig liste:

Bisbee Breakfast Club, som snart vil blive ødelagt af den store stygge kulminevirksomheder ... så bliver der, mens du kan.
Camelback Inn forvolde så smuk.
TJ MAXX om Miller og Camelback.
Loehmann's om 32. St. og Lincoln, den eneste i Phoenix.
Forever 21 på Chandler Mall, fordi det er så stort og har ansvaret.
Nostalgisk Alley på 7. St. og Highland
Cornish Pasty Company i Mesa på Guadalupe og Dobson Rd. (Tak Chuck for dette.)
Backstage Salon og Spa på Guadalupe og McKlintock (Spørg for Lilly)
Hollywood Regency er den bedste for vintage tøj og tørklæder på 7. St. og Montecito
Burton Barr Public Library på Central ... 5. sal for synspunkter og skriveborde for at studere med trådløs og forretninger.
Roosevelt Tavern for grillet ost og små partier på 4 eller derunder

Gade skal undgås: Grand Ave.
Gade til at tage oftere: Papago Parkway

faithsalutes genopdager Phoenix som en voksen dame.