Fortsat om på de høje udgifter til reparation af nogle ting:
1. Jeg har købt og installeret en Kitchen Aid opvaskemaskinen når jeg bygget mit nye køkken i 2000. Dette var en af de luksuriøse modeller (havde rustfrit stål interiør, osv.). Anyway, skaalen vaske rum har en lille "dør ", der er holdt lukket ved en reel små plastik låsen. Denne låsen er slået til en timer, der åbner den på et passende tidspunkt at give afkald vaskemidlet. Låsen er fjederbelastede og sandsynligvis ikke koster en $ 1. Anyway, omkring 2005 (det havde beviser for at være langsomt ved at blive ædt op for en stund) denne plast låsen endeligt faldt til det punkt, hvor den ikke længere ville holde vaske døren lukket (formentlig fra kemikalier i vaskemidlet, fordi det var gradvist ved at blive spist væk). De "anslås " koster at have et apparat repairman komme ud og erstatte var i nærheden af $ 250.00. Jeg faldt. Hvad har jeg gjort siden er "sat op med det ". Vi bruger det solide vaskemiddel (som opløser lidt langsommere).
2. Jeg havde opfordret Kitchen Aid at klage over, at denne låsen blev foretaget af ringere materiale, der ikke kunne holde op til kulderystelser af opvask. De væsentlige fortalte mig det ikke var deres problem, og det bare ærgerligt: kalde en repairman. Det er der, jeg fik ovenstående citat. Denne lille $ 1 element kræver fjernelse af de vigtigste opvaskemaskine dør, idet det foruden osv. Min bekymring var, at det ville blive erstattet med en anden lignende en, der vil også blive forværret inden for 3-5 år.
3. Selv om Kitchen Aid er og bruges til at være kendt for kvalitetsprodukter, vil jeg ikke købe en anden Kitchen Aid produkt. Dette er på grund af deres afvisning af at eje op til deres ansvar om at anerkende dette som et mfg fejl. Mit næste opvaskemaskine bliver Bosch. Som tidligere nævnt vi købt et Samsung fransk (dobbelt) Door køleskab (fryseanlaeg nedenfor) i september sidste år. Vi kiggede på flere mfgrs modeller, men Kitchen Aid ikke var under overvejelse. Har også købt en ny JennAir komfur. Igen Kitchen Aid ikke overvejes.
Hvad jeg tror Kitchen Aid har gjort, er cheapen deres produkt (kvalitet kloge), mens capitalizing på deres gode navn og rygte. De vil miste, at omdømme, hvis de fortsætter med at behandle kunder den måde, de behandlede mig.
Hvis du tænker på at købe en Kitchen Aid apparatet, skal du gøre dit hjemmearbejde. Hvis du google "Kitchen Aid klager " vil du se en masse spørgsmål.
fredag den 17. april 2009
Yderligere kommentarer til reparationer & dele (Specifikt Kitchen Aid)
Etiketter:
Aid,
amp,
dele,
diverse,
Kitchen,
kommentarer,
reparationer,
Specifikt,
til,
Yderligere
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar