søndag den 30. november 2008

First Time Bilkørsel og første nat Konvoj

I går aftes fik jeg at køre i en konvoj for første gang. Blot for at smide mig i brand, konvojen var om natten og med beskyttelse gutter at gøre transport til et levende. Jeg vil være at lyve, hvis Jeg sagde, at jeg ikke var følelsen nogle stress. Indtagelse barrikaderne på et godt klip med en op-pansrede F-350 lastbil er udfordrende. Accelerationen er træg og bremserne er ikke tilfredse (b/c vægtanomalier af rustning, ikke manglende vedligeholdelse). Nå men, jeg formået at holde trit med den professionelle foran mig, men juuuuuuuuuuuust knap. jeg var enten mund på bremser eller speeder til gulvet hele turen. måtte jeg krydret konvoj fyre med mig i lastbil (ville ikke have gjort det uden dem er der).

vi ikke fik i indtil næsten midnat. Vi havde nogle skelnes besøgende til at mødes her til morgen, så ingen sove i. Jeg gik videre og PT'd på 0530 her til formiddag. Jeg er temmelig udslettet nu.

Jeg er begyndt at lære det sprog her i nærheden. Jeg læste en masse powerpoints. jeg håber at være et virkeligt produktive medlem af personalet eller andet tidspunkt i løbet af de næste par dage.

# # # !!!!### 1230

Ingen kommentarer: